Älskade bästa busunge

publicerat i Allmänt, Förskola, Förskollärare, Kevin;

Det har blivit bestämt nu vilken förskola jag ska vara på nu och den 9 januari börjar jag arbeta på västergården som ligger bara 5 min från oss. Ska bli kul och börja och jobba, även fast jag kommer sakna min plutt. Inte länge kvar nu...

Var sista gången på babysimmet idag och man har sett varje gång att han gillar och bada mer och mer. Väldigt härligt och se att han älskar och bada och duscha. Äntligen slipper vi panik gråt .

Tiden bara springer i väg och busen är 10,5 månad, de är underbart och se han utvecklas och lära sig nya saker. Om 1,5 månad då har vi en 1 åring här hemma och han är ingen bebis längre. Tyckte jag nyss var gravid och längta massor efter honom.

Blir glad av den bästa lilla killen och han är underbarast och sprider en massa körlek och bus här hemma. Driver sina föräldrar till vansine, men älskar han enorm mycket ❤️

Kommentera inlägget här :