Har det jobbigt just nu

publicerat i Allmänt;
Vad har vi gjort idag? Jag har plockat i och ur diskmaskinen, kollat på serier och myst i soffan. Kevin sov länge på förmiddagen, han har rullat från rygg till mage hela tiden, han blir galen om han inte kommer framåt, skrikigt, gnällt, vart arg, busat och vart glad. Det händer väldigt mycket i hans liv nu och han har det jobbigt. Men det är jobbigt för en annan också när han är svår och trösta, när man inte vet varför han är så ledsen. 


Vi gick till lidl och handla lite middag och gott till fredagsmyset, älsklingen jobba natt. Så plutten och jag har kollat film och myst.


Sång och ramsor böcker från goboken, vi har inte läst dem ännu. Men jag kolla igenom de och dem verkade vara mydig, tror han kommer tycka om dem.

Nu säger jag god natt och så får vi se hur länge jag får sova och hoppas vi inte startar dagen i morgon tidigt.

Kommentera inlägget här :