Ledig :)

publicerat i Allmänt;
Längesen jag skrev ett inlägg, men vet inte vad jag ska skriva om och sen är jag helt slut på kvällarna och går och lägger mig kl:20. 

Just nu är jag i Eskilstuna och jag är ledig från jobbet idag. Väldigt skönt och få lite ledigt en extra dag och jag kände att jag behövde det. Sen så var det avslutning för min lillasyster som slutade 9:an i går, vart har tiden tagit världen.. 
Älsklingen jobba natt och det skulle bli sent och åka tåg hem. Så då tog jag en semester dag och få umgås med faster killar. Han kommer i eftermiddag hit och sen sover vi kvar en natt till för, mamma fyller år i morgon och då ska vi fira henne.

Har sådan nedräkning till semestern just nu och jag jobbar i v.24, 25, 26, 27 & 28 och sedan har jag semester och jag längtar massor just nu.

Fasters bästa killar <3



Kommentera inlägget här :