Rutinultraljud och se fram i mot <3

publicerat i Allmänt, Graviditet;
Äntligen har jag gått på 4 veckors semester och jag är inne på min andra dag, vad har jag gjort? Stort sätt inget alls, utan jag har legat i soffan och kollat tv. Men just nu så behöver min kropp bara vila så att kroppen orkar.
 
I går när älsklingen lagade mat märket han att en platta på spisen var trasig och i dag när jag skulle fixa lunch så var en till platta sönder och ugnen, så det var bara och ringa och felanmäla och trodde vi skulle få vänta länge. Men vid ca 7 i morgon kommer det en, tur att älsklingen jobbar natt och kommer hem då och att jag sover och inte blir väckt av ringklockan.
 
Idag går jag in i v.16 och allt har gått så himla fort just nu och jag tycker inte alls det var länge sen som jag plusasade. Fick en tid för rutinultraljud idag v.32 och det är inte länge kvar alls. Jag både längtar och inte längtar, längtar att få se våran trollunge igen. Men inte att de är sista semester veckan.
 
Jag från i lördags när vi var på Selmas 1 års kalas och det är skönt att jag kan visa magen och slippa dölja den <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I mitt huvud:

Skönt med semester! Hoppas du får det riktigt bra, och grattis till lilla magen!

Svar: Tack så mycket :)
Reggi

Kommentera inlägget här :