<3

publicerat i Allmänt, Graviditet;
Jag vet jag säger varje gång att jag ska bli bättre på skriva, men jag sitter nästan aldrig vid datorn. Utan det är mobilen eller min ipad som jag använder.
 
Men nu sitter jag med datorn och tänkte skriva lite, just i skrivande stund sitter jag i soffan och försöker ta mig ut till köket för att fixa lunch. Hungern finns, men orken är som bortblåst och det känns som jag sitter fast i soffan. Är sjukskriven för jag har ont i händerna och det är karpaltunnelsyndrom på båda händern och det är vanligt att man får det när man är gravid. Ska tillbaka till vårdcentralen om 1 vecka och då får vi se vad de säger, jag ska använda mina skenor hela tiden. Men har fått ondare av de så använder de ibland när jag är hemma, men har det inte blivit bättre som jag inte tror att de blir, kommer jag få en remiss till handkirurgin och jag har ingen aning vad de kommer göra. Jag personligen tror inte att jag kommer jobba något mer alls, men sen finns de dem läkarna som säger att jag få stå ut med smärta. Jag vill jobba, för jag kommer bli galen av att gå hemma och jag har vart hemma sen i måndags och känner redan nu att jag är rastlös. Men när jag jobbade och hade ont i händerna mådde jag dåligt, var ledsen och sov dåligt på nätterna och då är jag en dålig pedagog som inte kan ge 100% av mig själv.
 
I tisdags så gick vi in i v.22 och jag känner trollungen väldigt mycket om dagarna som ligger där inne och buffar, väldigt livlig och sover lite. Väldigt lik sin pappa redan nu :) 
 
Här kommer lite bilder från hur min mage har ändras lite och den växer hela tiden hehe :P
 
 
 

Kommentera inlägget här :