Sj och på väg till skolan

publicerat i Allmänt;
Var en lugnare dag i går på jobbet, jag och en kollega har de allra minsta i en grupp som heter Sniglarna och vi gick till skogen. Där så åt vi lite frukt och så grävde vi ner skalet i grop som vi ska följa. Sen sjöng vi lite sånger om djur. Tyvärr så missar jag det nu i 5 veckor, för från och med nästa vecka har jag praktik på en annan förskola. Eftermiddagen var väldigt lugn, vi hade handledning vårat arbetslag och sen satt jag med powerpoiten till föräldrarmötet som vi hade i går kväll.

Fick beröm för det att de var fint gjort och de var även jag som fick prata om det som stod i pp och det gick väldigt bra, prata inte för fort eller så. Min första föräldrarmöte som pedagog och de var spännande och tycker vi alla skötte oss bra. Till och med en förälder som ville ha det, så jag ska försöka och hinna med det på måndag. Men jag borde hinna med de på morgonen.

Nu sitter jag på tåget Strängnäs för att ha skola och klockan ringde 04.45 i morse, för tidigt för mig. Gå upp så tidigt för att sen få reda på att bron i kungsör är trasig så tåget blir väldigt sen. Framme i Eskilstuna ca 7.35 , då skulle jag vart på skolan egentligen om allt vart okej. 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linduz:

Nä tycker synd om dig som hade hunnit så långt.
Hoppas du kom vidare fort sen.
Kram

Svar: Ja då kom fram till skolan kl 9 och missa bara 30 minuter av föreläsningen, som jag får kolla senare. Men drygt , för jag hade tänkt läsa innan föreläsningen för jag skulle ha kommit fram till 7.30 kram
Reggi

Kommentera inlägget här :