Underbar vecka

publicerat i Allmänt;
Härligt att äntligen vara i gång med att skriva examensarbetet. Var ledig i går och till en början så snurra det bara i huvudet och jag visste inte vart jag skulle börja, men till slut så fick jag ordning på allt snurrande. Ska sitta och plugga i helgen med det och läsa litteraturen jag en så länge har fått tag på. Står på kö på bibblan på några böcker. 

Denna jobb vecka har vart helt underbar och vi har sluppit gå på knäna. Haft det väldigt lugnt med lite barn och flera har sagt att vi vart värda det, enda sen slutet av augusti har vi haft stort sett full barngrupp och denna vecka har det vart mellan 10-13 barn och annars har vi 18 barn och haft nästan 16 barn till mellanmål.

Nu sitter jag och kollar på idol, heja Kevin och Jens 😊


Kommentera inlägget här :