Plugg hela dagen lång

publicerat i Allmänt;
Ja men kanske ska skriva lite här inne, var ett tag sen jag lämna lite spår i bloggen. Men jag är inne i min examenarbete bubbla och jobbet och den lilla tid jag har över umgås jag med min underbara älskling. Har suttit och pluggat hela dagen medans Älsklingen och W har bakat väldigt goda lussebullar. Var tvungen och lämna in för halvtidsavstämning och nu är det inlämnat och på tisdag är det skype dax med både handledare och eximinatorn så jag hoppas jag får höra bra saker, men jag är rädd att jag kommer få höra dåliga saker att det inte är bra alls, för han var skeptisk i början. Hade gärna skrivit mera men jag har settat och pluggat med feber så till slut nu kände jag att jag orkar inte mera och att huvudet började bli tungt och behöver en paus på en dag eller så. Kommer att jobba måndag, tisdag och onsdag, sen går jag på "julledighet". Torsdag och fredag är avsatta för att jag ska sitta och rå plugga hela dagarna så att jag slipper sitta och plugga de andra lediga dagarna så mycket.
 
Nu är det nära, inte alls länge kvar och jag vill bli klar och få opponera och sen fixa min så jag blir klar någongång så man kan börja och njuta av det underbara livet att man har klarat det :)

Kommentera inlägget här :