Tisdag

publicerat i Allmänt;
Tänkte jag skulle skriva lite snabbt här, idag har jag vart och jobbat. Var på en förskola där jag vart förut och trivs kanon bra där med både barn och pedagoger. Började 8.30 så behövde inte gå upp så tidigt, så de var skönt. Men endå så var de svårt att gå upp i morse, jag hade så svårt att somna i går kväll. Så jag hoppas jag somnar snabbare i dag, för jag jobbar i morgon med på en annan förskola som jag vart på tidigare. :) Är så himla trött nu och har huvudvärk, så de blir inge plugg idag så får göra desto mera i morgon på stan och på tåget till Eskilstuna. Nu är klockan 20 snart och då ska jag kolla på Hart of dixie och äta glass och bädda ner mig i soffan med tända ljus :)
 
Jag i min nya hårfärg, jag har blivit röd hårig igen :)

Kommentera inlägget här :