Söndag

publicerat i Allmänt;
Vart mycket piggar idag, så adventljusstakarna är upp och julgardinerna är upp och även någon tomte. Ska göra lite mera i morgon om jag hinner med de, har väldigt mycket plugg att göra just nu. Vi åkte i allafall ner på stan vid lunch och käka lunch på kinamuren och de är lika gott som vanligt. Kolla även lite på br men hitta bara en julklapp till Wilma, vi bestämde att vi drar till marieberg och käcka läget där. Vi köpte både julklapp och födelsedags present till Wilma på toysrus och sen kolla vi på marieberg köpcentrum och där i från råka de följa med oss 2 stycken iphone 4 s hoppas som de kan bli ibland. Men jag är jätte glad, har velat haft en sådan tele länge och nu har jag fått en sån av älsklingen :) Har suttit och lekt och kollat hela kvällen nästan :P

De är min dag och snart ska jag nog gå och sova lite så man orkar med morgon dagen, har massa plugg att göra.

Godnatt

Oj de här skulle ha publiserats i går, men la de i utkst i stället:P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LIIV - vanlig men unik:

Mysigt att äta lunch ute :)

2:a kommentar, skriven , av johanna:

Vad tycker du om jeansleggings? (se inlägg)

3:e kommentar, skriven , av Bodypalace:

=)

4:e kommentar, skriven , av johanna:

jaa verkligen! Håller med dig!

Kommentera inlägget här :