Skit kul kväll

publicerat i Allmänt;
Dem här 3veckorna som jag skulle ha vfu sa bara svich så hade dem gått, missa ju en dag för att jag var i Karlstad och gjorde omtenta. Så ska tillbaka nästa vecka på fredagen, blev den dagen för att i fredags var vi på teater och nästa fredag får vi komma tillbaka och barnen ska få vara med och spela teater. Kommer nog bli kul och Wilma ska även få följa med mig denna dag.

Vilken fest och drag de  vart hemma hos oss, först så bjöd vi på mat till tre vänner. De var potatisgratäng och stek, riktigt gott var de verkligen. Senare kom de sju pers till och då var festen igång, hade en kanon kväll. Blev utgång till prisma och dans och även lyssna på Tysta Mari, som är ett nytt band jag upptäckt. Dem är verkligen kanon och vi köpte även varsin t-shirt. Men för att vi hade en kanon fest i går, så har vi båda mått dåligt. Men börjar nog bli som folk nu, men den där disken får vänta tills i morgon.

Har ett problem här hemma, jag hittar inte mina glasögon. Så får hoppas jag inte glömt dem på praktiken, jag behöver ju dem i veckan när jag ska plugga.

Vad händer denna lördag??

Här hemma blir de som sakt lungt, med mys framför en film och hoppas att man inte somnar till den med

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MADDES:

Nu är vinnaren i tävlingen utsedd. Gå in och se om det var du som vann :) Om inte dyker det upp en ny grym tävling redan i morgon!!

2:a kommentar, skriven , av johanna:

Har du tänkt på att killar har sämre hållning än tjejer? Varför är det så tror du? (se inlägg)

Kommentera inlägget här :