Plugg och Jobb

publicerat i Allmänt;
Oj oj länge sen man skrev, men som sakt de händer inte så mycket i mitt liv just nu. Ska jobba efter lunch idag, blir bara några timmar. Fick även en förfrågan nu på morgonen att jobba 9-12 men känner att jag har inte tid med, hade gärna jobbat för jag tycker de är så kul att jobb. Men skolan går först, håller på med en fallbeskrivning nu och den ska lämnas in på fredag.
Kommer kännas konstigt den här helgen när vi inte har Wilma, hon är i Italien och har säkert kanon väder. Jag frga om hon kunde stoppa ner mig i väskan, men hon sa att jag inte fick plats :(
Nu ska jag sätta i gång och plugga och göra klart de mesta, kan ej göra helt klart för jag saknar en bo som jag ska hämta när jag åker och jobbar sen.


Nu vill jag ha sommar !

Kommentera inlägget här :