Längtar tills i morgon

publicerat i Allmänt;
Ligger i soffan nu och kollar på tv och snackar med tessan på msn, idag har jag typ städat. Damma av bokhyllan och ändra om och rensa lite där. Efter de så ville inte min rygg mera, men ska städa mer i morgon. Ska först till läkaren och ta prover och sen handla batteri och spray på stan, sen blir de hem och städa och så. Sen kommer älskligen i morgon och jag längtar så mkt efter dig, och nej jag är inte grinig alls på dig.

Åh vad skönt de ska bli att få sova med dig igen och du håller om mig när jag ska somna :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av älsklingen:

Det är bra det, så ska du bara fortsätta med det varannan vecka :P Och mer städning blir det när jag kommer

2:a kommentar, skriven , av M.:

duktigt! :)

Kommentera inlägget här :