Stolt över dig gumman =)

publicerat i Allmänt;
Skit vad jag sakna dig i natt.. när jag kom hem och efter att jag skicka sms till dig J så grätt jag mig till söms för jag saknar så mkt och de har vart en tuff vecka att inte höra nått av dig alls. Och tuffare kommer de att bli framöver är jag helt säker på.

Hade de super trevligt i går.. vi fira att tessan har tagit sin examen.. skit vad fort de har gått. Så vi var i en lokal vid klosterkyrka typ och käka mat och drack vin och snacka till kl 0130 typ skit vad tiden gick fort helt plötsligt. Drog ner på stan dom andra handla mat.. sen hem till sängen...

Jag tror inte dig i bland.. och snälla dra inte in mig i dina lögner nästa gång.. vad fan tack att du var där för min flickvän när hon hade sån mensvärk.. så fan heller att jag var med henne hon ljög.. hoppas du fattar att hon gjorde de. Man får vara van med hennes vita lögner ibland..  Du ska alltid vara i centrum.. du klara inte av att nån annan de.. illa de

Vill vara med dig varje dag J men du vill ju inte vara med mig och jag vet inte om jag orkar vänta.. så de verkar som jag kommer gå vidare.. om du vill förlora mig så låter du mig vara, men om du vill att jag ska finns kvar så får du säga till att vu vill de. för jag kommer aldrig bli en tjej som väntar på en kille ska säga att han inte vill förlora mig

Lite bilder från i går =)

Kommentera inlägget här :