Hoppas hoppas

publicerat i Allmänt;
ja idag skulle jag fått pengar enligt alfakassan.. men jag har inte fått några.. om jag inte får pengar i morgon måste jag prata med soc så jag får hjälp att betala lite räkningar och mat och så. Betala lite av räkningarna med min lön men fick ju bara 3100 i lön och de räcker inte långt kan jag lova.. hoppas dom inte drar hyran i morgon för de finns tyvärr inte tillräckligt med pengar där:( Just nu mår jag skit är så rädd att jag inte ska få tillräckligt med pengar så jag ska klara mig.. just nu hade de vart så skönt om jag var med dig.. men de hade inte spelat nån roll för även om vi träffas fortfarande så hade du endå inte stöttat mig för vi ser olika på de.. du hade bara sakt söka jobb då.. men du förstår inte att de går inte.. där är vi olika och de är så jobbigt.

Skit jag har rensat hemma i garderoben och jag fick 2 stora soppsäckar fulla med kläder som jag inte använder längre lr inte gillar,är för litet.. nån som vill ha är de bara att säga till, ger bort de så.

Hoppas jag får pengar i morgon =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LLOJDEN:

nå hur gick de fick du nå pengar ????

Kommentera inlägget här :