Sjuk :(

publicerat i Allmänt;

har settat och kollat på Talang 2008 nu och den lilla tjejen vann, men de visste man ju redan. Vilken röst hon har verkligen. Zara Larsson är bara 10 år och har en sån röst så man ryser. Hon är skit duktig =)

Idag har de inte vart nå bra dag alls, vakna i morse genomförkyld och ont i kroppen och ville verkligen inte till jobbet. Men var verklien tvungen att jobba idag. Så mådde inge bra alls, på luchen var jag tvungen att ta en ipren för att jag inte skulle få feber. Men nu har jag fått feber och de är skit. Håller på och svettas i hjäl här hemma de är så himla varmt. Skulle ha gått ner till stan och handla fläkt men orka inte de, Så hoppas att jag orkar göra de i morgon för jag behöver en flält här hemma,annars kommer jag svettas bort haha :P

Kommentera inlägget här :