aj min hals =(

publicerat i Allmänt;
vaknad med ont i halsen idag och har de fortfarande.. jag vill inte bli sjuk igen :(

Lördag :
Ja de var en trevlig kväll faktist.. jag skulle hem till pappa och dom och fira mina brosor som fyllde 16. Och jag,tessan och sara skulle förfesta hos mig. Men de blev ändrade planer och vi alla blev bjudna hem till pappa och dom och förfesta där, och de var trevligt där.. vi var ju en massa folk.. fredde hade några av sina vänner där med. Beckis hade sitt singstar, till en början var de bara jag och hon som sjöng.. men sen ville några killar med sjunga haha.. och haha Bobby du vart utklassa av mig =D Sen var de synd att de sluta som de gjorde tessan.. hade vart skit kul om du hängde med ut.. hade ju inte slutat som de gjorde att man vart själv.... 
Sen var de ett trevligt samtal med dig patrik hela natten.. sen lät du så gullig när du somna i tele =)
 Du fråga om jag gilla dig och de gör jag, och du sa att du gillar mig med.. men du har inga könslor och de förstår jag vi har ju inte kännt varandra så länge.. saknar dig.. men vi ses ju inte helgen som kommer men nästa och då kan vi ses hela helgen =D

Kommentera inlägget här :