Årskrönika 2008

publicerat i Allmänt;

Januari : Ja de nya året skåla vi vänner nere på stan och de var en kanon rolig kväll på lotus och kan ju säga att man var ju riktigt full, hade minnesluckor men slappa sova själv och de var ju trevligt. Jag fick svar av Franky's på sms och jag börja sakna bulgarien och den veckan. Ja träffar E väldig mkt och ett citat från honom som jag gillar mkt är "De är skönt och ligga brevid nån man tycker om". Jag bokar en tid att jag ska tatuera mig den sista januari och jag tatuerar in min första tatuering :) Jag snackar med P för första gången på snuttis och han tycker de är lite häftigt att hans syrra och jag fyller på samma dag.


Februari: Jag snackade med P för första gången i tele då och jag minns samtalet valädigt mkt.. skit vad jag var nervös och när han ringde var jag väldigt stressad. Hade vart hos middag hos sara med vännerna, och  skulle hem till Zandra och festa. Jag och P träffades för första gången, var 2 trevliga dagar :)

Mars:  Åker hem till P för första gången och han bjuder på min favorit rätt potatisgratäng och de var så gott. Jag fick träffa hans syster och hennes kille. Jag saknar henne verkligen, för hon är inte alls som alla andra tjejer Gillar henne:) Jag fyller år och inte många kom i håg de för jag fyllde år på påskafton och vi firar påsk hos pappa. Jag får fia med hutt av min vänner som jag har önskat mig jätte länge. P kommer hit och vi firar tessan, ångrar så mkt att han fick följa med han förstörde så mkt den kvällen när han var skit full.

April: De var kryssning början av april med mina brudar och berendsen, de var en kryssning man kommer komma i håg,skit vad full man var. Men hade de skit kul tills jag började sakna dig. Kryssningen handla väldigt mkt om Björn Gustavsson, väldigt tjatigt kan jag lova att de var. Jag var på circus med Zandra och Becka och såg Takida och de var skit bra, nått jag kommer minnas för de var sån stämmning där inne. Beckis hamnar på sjukhuset och är där några dagar, de var jätte jobbigt och se hur ont i nacken hon hade, jag var med på undersökningen och de var väldigt obehagligt usch :( Får ny dator :D
Sara har inflyttningsfest på valborg och till en början var de rätt lagom med folk sen kommer massa med folk, men de var en rolig kväll och tyvärr kom du ej med ut. Älskar den kepsen så mkt vi träffades första gången och du är en underbar vän S :)


Maj: P och jag bestämmer att vi inte ska träffas mer och jag är ledsen ett tag och saknar han. Jag träffar J för första gången och han fick mig glad igen och de kändes så skönt, han gick ut i kylan för min skull :) Fredde har fest i sin lägenhet och de kommer massa folk och jag har de jätte trevligt, han hade en bar och du S gjorde goda drinkar :) Mamma ,jag och beckis bestämmer att vi ska åka till skara sommarland på semestern och jag bokar en stuga där nera, ska bli skönt och få komma bort.


Juni: De damp ner ett brev i min brevlåda att jag fått klagomål från grannar att jag spelat hög musik och att Secutitas hade vart här, men vi hade gått till sara då vad jag minns hehe. Bissen gör mästerskaps debut i matchen Spanien-Sverige, tyvärr förlora sverige. Sex and the city går på bio och jag,tessan och sara går och ser den och jag älskar den :)


Juli: Börjar min semester och mamma,jag,beckis,emma åker till skara sommarland och bor i en stuga i 3 dagar, mkt trevlig resa och de är skönt att komma bort ett tag. Vi bokar en resa till göteborg, jag ,tessan och sara vi åker iväg en helg och de är en minnesvärd resa som jag inte kommer glömma i första taget. Har nog aldrig skrattat så mkt som jag skratta då, skratta till och med när vi åkte balder hehe. Men vi kommer minnas pamas,prit och flottigt från den resan.


Augusti: Slutet av min semester, käka kräftot för första gången de här året och vi drar och förfestar hos offe och din plan går igenom och den lyckades verkligen :) Jag är "sjuk" och följer med till orust en vecka, lr de vart mindre än en vecka för mig och beckis för bilen starta inte och vi var tvugna att åka tåg hem för att jag skulle jobba. Pappa och dom kom hem på tisdagen och då hade jag redan börjat jobba. Å-festen är och de är en trevlig tillställning som varje år, har lika kul varje gång. Dom kom inte in på harrys bara jag men du J följde med ut och var med mig restan av kvällen och de var så mysigt när vi satt på strömsholmen och du höll om mig.
Mamma och jag bestämde att vi skulle ha kräftskiva hemma hos henne och de var trevligt och så och bara sitta där och dricka i lugn och ro utan att gå på krogen.


September: Vå åker på kryssning igen och jag blir jätte glad när du berätta att du skulle med oxå :D Men de var en kanon kryssning, la mig ganska så tidigt orka inte vara vaken till frukosten. Synd att du inte öppna dörren, men fick ju vila med dig under dagen istället, så mysigt var de. Fick brev av björn och de kändes bra att veta att han mådde bra och så. Fick veta att P skulle bli pappa och visst de kändes jobbigt först. Men är glad för hans skull och tror han kommer bli en bra pappa.


Oktober: Jag skaffar nytt bord ett bar bord. Mitt plussjobb går ut och jag slutar på källgatansförskola och jag blir arbetslös. Hela min sista dag på jobbet var jobbigt. Fick blommor och presentkort på duka av dom :)Sex and the city filmen ramlar ner i min brevlåda. Jag går på bio och ser High school musical 3 sista året med Beckis och Hanna, var på väg att börja gråta några ggr. Sara har fest för hon ska fylla 21 år i nov.


November:  Är mkt negativ under november och jag saknar J massor, den första snön kommer. Jag anmäler mig till några ämnen på komvux. De är mkt strull med alfakassan och jag får inte mina pengar på ett bra tag. Jag är stolt över dig min fruga, du tar examen och har en lite examens fest och de var trevligt och mkt god mat. Du frågar hur de är med min pappa, och jag vet att du inte bryr dig om han.


December: Fortfarande skit med alfakassan och jag ligger efter med räkningar, men till slut fixar de sig. Jag vinner 1000kr på postkodlotteriet och de kunde inte komma vid bättre tillfälle :D De är 2 år sen farfar dog och jag saknar han lika mkt nu som då. Jag får besked att jag kom in på både Matte B och samhällskunskap B så de blir att plugga i vår:) Kevin vinner hela idol och hans låt spelar jag hela tiden, julen är vi hos farmor som vanligt och maten försenad som vanligt. Men i år fick jag se kalle anka. Juldagen blev inte alls som jag tänkt mig och vart besviken på den dagen. Nyår ska jag fira med mina närmaste vänner med att äta och dricka gott :)



Klänningen jag ska ha på nyårsafton :)


                                                                                        GOTT NYTT ÅR !!

Kommentera inlägget här :