Vill och både inte vill

publicerat i Allmänt;
Har ju sakt att jag inte skulle ut på juldagen.. haha.. men de blev så i allafall och de vart en lyckad kväll, hade de super kul och trevligt mer er =)
jag vill både och att du ska höra av idg.. har tänkt på dig enda sen vi sågs på juldagen och annandagen när du åkte i väg.. hade en super trevlig natt med dig, vi prata en massa hela natten och de var super trevligt. Men endel av mig vill att vi aldrig mer ska ses, men annan del bara väntar på att du ska höra av dig till mig..

Som endel redan vet så bestär våra förfester med singstar haha :Pimage19
                                          Sara och tessan sjunger singstar :P
image20
                                                      Sjunger jag singstar :P


Sen jag har hittat en jätte fin klänning till nyår och jag är super nöjd =)

Kommentera inlägget här :