Slutat med tabletterna

publicerat i Allmänt;
 
 
Nu börjar det hända lite i mitt mående och jag börjar verkligen må bra. Känns väldigt skönt och säga att jag mår bra. Visst jag har kvar ångestattackerna och ibland är de jobbig, blir trött efter en. Men nu vet jag hur jag ska göra när det kommer en attack.
I fredags var jag i väg och prata med en psykolog och vi prata om mig, vad jag känner när det kommer ångest, vad jag tänker när det kommer och lite så. Vissa av sakerna vi pratade om var jobbiga och det vart många tankar som startade i huvudet som gjorde att jag fick ångest när jag gick där i från. Fick läxa som jag ska göra till nästa gång jag ska dit.
 
Har ätit tablet i ca 3 månader för min ångest och deprission. För några dagar sen slutade jag tabletterna och just nu mår jag inge bra alls, jag får yrsel och hänger inte med alla gånger. Det är jobbigt och vara uppe och gå, men jag vill inte äta dem mera. Jag kommer må bra även om jag inte äter dem.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :