Tillbaka på jobbet!!

publicerat i Allmänt;
Tillbaka på jobbet igen och har jobbat två dagar nu, vart riktigt kul och skönt att vara tillbaka och jobba. Få ordning på mina vardagsrutiner, man kan inte ligga i soffan och kolla på tv hela dagarna. 
Första dagen var jag helt slut redan vid lunch, men det var bara och kämpa vidare. I morse när jag vakna hade jag hade ont i min handen och det var för att jag är inte alls van och använda den så mycket som jag gjort dem här två dagarna. Men det onda jag hade innan operationen är borta och det är jävligt skönt.

Drog i väg till gymmet efter jobbet och körde en armpass så nu skakar armarna massor så fort jag använder dem. 

I morgon ringer klockan väldigt tidigt, kommer nog vara trött. Men upp kommer jag alltid och börjar jag tidigt så slutar jag tidigt :)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Tack för din gissning om när bebis kommer :) Ska bli så spännande att se om någon lyckas pricka in rätt dag osv!

Oj vad längesen jag var inne här känner jag nu, vad har du opererat?

2:a kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Jaha okej, vad skönt att det känns bättre nu! Hoppas du får en fin helg :D

Kommentera inlägget här :