Julen

publicerat i Allmänt;
Den här jävla förkylningen skänker jag bort nu, en kanon bra julklapp. Ibland kan jag vara snäll och dela med mig ;) Måste nog kolla upp den här förkylningen och halsen på måndag....  

Men annars har julen vart bra, tyvärr inte fått mycket gjort med skolan, men satt och plugga massor igår. Idag tar jag en paus och gör annat eller tankarna far runt hela tiden och jag tänker på skolan hela tiden. Ska bli så skönt när man slipper ha det i huvudet hela tiden.

Julafton spenderas i Eskilstuna hemma hos pappa och det var en bra dag förutom att jag mådde dåligt och inte alls pigg. Fick träffa tomten, Elias var hos mig och vi kolla på tomten som gick på gatan då ropar han tjena tjena ta trappan tomten. Vi var på andra våningen  :)

Så här såg jag ut 

Juldag så var de att gå upp tidigt för att hämta Wilma och fira jul en andra gång. Mat hos älsklingens mormor, så då åt man julmat en tredje gång och jag känner att nu räcker det med julmat för denna jul. Sen hem till svärföräldrarna och öppna paketen, i år vart jag väldigt nöjd vad jag fick. Ska fixa kort sen när jag orkar. Så vart fika och äta lite julgodis, vi spela bingo allihopa. Wilma fick det i julklapp.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Men vännen då, jag vill ju läsa om din roliga nyår ;)
Kramen

Svar: Du får tyvärr vänta med den, är upp i mitt examensarbete och passar på att skriva när jag är ledig. För om 1 vecka börjar jag att jobba heltid. Har bara 3 veckor och skriva klart innan de ska in för att förhoppningsvis kunna gå upp i opponering. kramis
Reggi

Kommentera inlägget här :