Biblan

publicerat i Allmänt;
Så de vart jobb idag med och den sista för den här veckan och jag har haft en kanon dag, vart lite små seg bara. Vaknade när älsklingen kom hem och sen somna jag om så sov kanske 1,5 timme innan klockan ringde 6. Men nu sitter jag här och fryser på biblan, de är som att sitta ute nästan. Är iskall om händerna och fryser massor om fötterna, ska sitta en stund till. Tills jag ska packa i i hop och röra mig mot subway och köpa mig en macka så jag får i mig lite middag. Är kvar på stan för jag ska åka tåg vid 19 mot Eskilstuna och sova där, för i morgon är de skola som gäller och sen är jag var där till fredagen och ska umgås lite med Beckis. Vi ska bowla är de tänkt om de finns någon bana, de är ju höstlov nu för dem som går i skolan, inte för mig :(
 

Kommentera inlägget här :