Hemma igen :)

publicerat i Allmänt;
Har man vart hemma några timmar efter 2 dagar på läger vid Kinne-kulle, hällekis. Det har vart väldigt mysig de dagarna vi har vart ute och kollat på blommor och vart på två olika naturreservat, sett kalkstenbrott och m.m. Ja de var mysigt, men jag kände att de var så onödigt att åka dit för göra de och sen redovis, redovisningen gick väl okej även fast man inte var förbered ett endaste dugg.

Det fanns stugor där som olika hantverkare sålde en massa saker som de tillverkat, jag gick aldrig in och kollade men tror att de fanns mycket fint där. Vi bodde även i husen på övervåningen, och rummen var väl sådär och sängen ska vi inte prata om ens den var så mjuk så jag trodde jag skulle sjunka igenom och hamna på golvet.
Vid ett av husen så stod denna fina säng med blommor planterade i, när vi flyttar till hus så skulle jag vilja ha en sådan på tomten. Tycker de är riktigt häftigt verkligen.
Lite bilder från idag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Men så fint med blommorna i bänken! Gillade jag massor!

KRAMEN

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Kul ide med sängen..... Såg på ett ställe där dom hade planterat i en toalett... haha

Kommentera inlägget här :