hemma i eskilstuna igen

publicerat i Allmänt;
Sitter hemma själv och har gjort de hela dag  nästan, älsklingen åkte på frmiddagen :( Nu var de länge sen jag var hemma själv eller själv överhuvudtaget faktist. Jobbigt är de, men får stå ut tills på onsdag i allafall och sen får jag åka till älsklingen igen :)

Sen är de inte alls länge kvar tills jag flyttar från stan heller och jag längtar tills jag flyttar, men visst kommer jag att sakna mina vänner och min familj. Men ska inte flytta långt från dom, kommer hälsa på alla:)

Nu ska jag åter gå till maten, de blir kottleter och ris idag

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av feztis:

Åh, det är så tråkigt när man blir helt ensam.. första timmen kan det kännas ganska skönt, men sen blir det bara tråkigt :p



Vad kul att flytta!

2:a kommentar, skriven , av feztis:

ja, det har du rätt i :)



hehe ja jag tyckte också tomten var häftig ;) Och tända ljus är aldrig fel som sagt :) Hoppas du får sova gott i natt!

3:e kommentar, skriven , av feztis:

haha ja det är klart det blir en skillnad då :P Vi har en 180 säng och skulle inte klara av att sova i en mindre haha, usch vill ha mycket plats när jag sover :P



Jag kommer tyvärr inte ihåg var tomten är köpt.. köpte den förra året i alla fall.. hm...ska tänka :P



hoppas du också får en bra dag!

4:e kommentar, skriven , av feztis:

Oj, ja det är svårt med jullåtar finns många bra, men några av mina favoriter är happy christmas (war is over), last christmas och julen är här ;)

Kommentera inlägget här :