Marknad

publicerat i Allmänt;
Det vart Dead by April i går på strömsholmen med älsklingen, han kom hem till mig efter 20 ungefär tror jag att de var. Sen vid 21 gick vi ner och kolla, jag hade inte ätit nån mat på hela dagen, bara gröt till frukost. Men de bjöds på gratis pannkakor, de var gott :) De kom lite regna men inte så att de öste ner. Ungefär vid 12 så började Dead by April och sjunga, dom var 15 min försenade och de var grymt och dom är riktigt bra :) Man stog och digga väldigt mkt, de var kanon mkt med folk där. Efter de gick vi hem till mig och hämta mina saker och sen åkte vi hem till älsklingen, somna väl runt halv 4. Sen upp vid 7 i morse för vi skulle på marknad i Nora idag, kan säga att man är skit trött, ögonen håller på och slå i hop. Hitta väl lite saker, men inget som var värd att lägga pengar på. Men de vart marknads godis som vanligt i allafall :) Och sen åkte jag och wilma masken och hon åkte själv bilar sen.




Nu ska wilma sova och då får man mysa med älsklingen och kolla på sommarkrysset

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hejsan , jag är en 15 åring tjej som driver en blogg ja uppdaterar flera gånger varje dag

skriver om min vardag , outfit och skvaller och ibland kan de komma lite skönhets tips osv.

kika gärna in o släng en kommentar de uppskattas (:

ju fler besökare , desto roligare kmr bloggen att bli

puss/ emmy

2:a kommentar, skriven , av sandra:

hej!



vill bara tipsa om en väldigt bra blogg :)

Läser själv den varje dag,hon har nästan precis börjat skriva där men hon har skrivit på en annan blogg förut (http://wettis.blogg.se)



Kika iaf in på den, http://sofiasfoton.blogg.se



sandra

Kommentera inlägget här :