Positivt

publicerat i Allmänt;
Just ja jag kom på en sak jag glömt att skriva här och de var att de där samtalet jag vänta på fick jag i torsdags förmiddag och de var angående ett jobb jag sökt på en förskola. Men tyvärr fick jag inte de och de var mycket pågrund av min vfu som jag har i höst, men att vi skulle höras om några veckor igen för de kan vara så att hon hade en annan tjänst och då skulle hon ha mig i åtanke och jag fick bara höra positivt om mig och att hon kunde se mig i framtiden arbeta som pedagog på förskolan. Så jag vart glad endå :)
 
Sen i går när jag satt och hade rast så kolla jag på its om man kunde se vad man hade rätt och fel på omtentan men de fick man inte se, utan jag fick se att jag fick VG och de är jättekul och jag vart super glad för jag har kämpat länge med den här delen och nu är jag äntligen godkänd på mitt inriknings.

Kommentera inlägget här :