Söndag

publicerat i Allmänt;
Ångrar att vi slängde min tv på tippen, för idag hade de vart skönt att ligga i soffan hela dagen och kolla på olika filmer och då menar jag inte barn filmer. Fick kolla ett tag i morse på tv i allafall, men annars är de en liten madam som alltid kollar på film eller nått annat på tv.
Imorgon börjar de så kallad sportlovet, men jag kan säga att för mig kommer de inte bli ett lov. Har en del att plugga, vi fick ju hem uppgifter att göra. För på komvux har man inget lov, men vi har inga lektioner för att lärarna har lov.

Så i helgen har de vart lungt verkligen, har inte orkat plugga alls. Men i morgon måste jag sätta i gång med att göra lite av allt varje dag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Claudia:

Hej hej! Nu drar jag igång en Veckans Blogg-tävling hos mig. Så kika gärna in och anmäl dig och du är intresserad!



Kram!

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

hej !

allt bra med dig ?

Kommentera inlägget här :