Tänk på andningen

publicerat i Allmänt;
Nu har jag inte ätit tabletterna på ca 1 vecka och det känns faktist bra. Det är bara lite läskigt och känna sig yrslig så fort jag går och jag har inte gått långa promenader denna vecka. Har vart rädd att jag ska ramla ihop när jag får yrsel. Jag flackar med blicken och jag har svårt och fokusera. Igår var jag iväg på stresshanterings kursen och när hon prata kände jag att de var svårt med mitt fokus. Hon prata om att vara här och nu, tänka på andningen och ta tillbaka om tankarna springer iväg. Men det kändes bra och det kommer bli bra, jag kommer kunna lära mig slappna av på ett helt annats  sätt. Ta mig tid och tänka på min andning. Men jag kommer nog alltid vara en som planerar i förväg, för jag vill inte vara här och nu hela tiden. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :