Sjukskriven

publicerat i Allmänt, Förskola, Förskollärare;
(null)

(null)

(null)

(null)

Vet inte hur många som vet hur jag mår just nu, har en fasad där jag visar att allt är med mig. Men innerst inne mår jag inge bra alls, det är några gånger varje dag där jag känner mig glad.  Min kropp är helt slut och sover väldigt mycket varje dag för att orka med plutten efter jag hämtat han på förskolan.
Är just nu sjukskriven för utmattningssyndrom hela augusti och sen får vi se vad som händer, jag har helt enkelt gått in lite i väggen. Jag han stoppa det i tid och det är jag väldigt glad för.
Mitt humör går upp och ner hela tiden och det är jobbigt, ibland glad och bland helt nere.

Idag har/är helt slut efter 2 dagar hemma med Kevin torsdag och fredag, sen en händelserik helg med mycket saker vi har gjort. När det är mycket med folk och ljud blir det mycket för mitt huvud och jag blir trött. Bröllop i lördags och jag hade sett fram i mot det väldigt mycket och vi skulle få egen tid. Men det vart för mycket för mig och jag såg nog ut och vara sur, men det var jobbigt med all musik och prat. Men hade en magisk dag och kväll.
Igår parken zoo en kort stund och det var en mycket folk och ljud.
Det är smällar man får ta och denna vecka blir det vila och gå promenader och lyssna på musik.

Kommentera inlägget här :