30 årsfest <3

publicerat i Allmänt;
I fredags var jag ledig från jobbet för att jag skulle ha 30års fest och vi hade en massa fix att göra hemma. Vi var tvugna och fixa snittar. Det vart snittar med kräftstjärtar, gräslök,dill, philiadelfiha ost och tunnbröd, sen den andra var hamburgekött, pepparotvisp, gräslök och tunnbröd och det var så där, sedan gjorde älsklingen pestobullar med pesto och smörplattor och de smaka jag aldrig.
 
Hade bokat in en klipptid 15.00 men fick vänta till 15.30 och jag vart väldigt stressa av att sitta och vänta, så efter det låg vi efter lite i tiden men till slut fick vi i hop allt och man kunde äntligen slappna av och kunna börja festa och ha en rolig kväll. Hade det riktigt kul och fick mitt lilla disco med discolampa som älsklingen hade fixat till mig som en överaskning :)
 
Nyklippt :)
 
Gott
 
Bakade även mina goda kladdmuffins 
 
<3
 
Hade super kul :)
 
Nöjd :)
 
Lyste fortfarande i lördags kväll :)

Kommentera inlägget här :