Hiss eller diss???

publicerat i Allmänt;
Har hur mycket tid som helst och blogga, men endå så plockar jag inte upp datorn för att skriva lite rader. Men sen har jag stort sett suttit i soffan och kollat på tv hela förra veckan. Har kännt att det är bra tillfälle att vila min kropp så både jag och trollungen i magen mår bra. Blir lungt denna vecka också och åker till Eskilstuna på torsdag. För på lördag så åker vi ner till Orust och vara där en vecka, hoppas verkligen vi får fint väder när vi är där nera. Ska bli väldigt skönt och få komma i väg och få slippa se hemmet på ett tag, känna att man har semester. Det jag inte ser fram i mot är att åka bil och må illa och en rygg som gör ont, men när vi väl är framme på lördag kommer jag må bra igen. 
 
Vad gör jag inte då och det är inte mycket alls, utan just nu sitter jag i soffan och kollar tv. Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan gå till affären och handla lite. Ska nog även packa lite idag och då behöver jag inte göra det i morgon utan kan åka till stan och fixa lite saker.
 
Går in i v.17 idag och det är bara tre veckor till och jag har gått halvägs och jag hänger inte med alls.
 
Är lite kär i den här vagnen och den är från den nya emmaljunga kollektionen och jag gillar den mycket. Vad tycker ni andra om den? Hiss eller diss??
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Den vagnen var ju fin. :)

2:a kommentar, skriven , av Linduz:

Det var jag som skrev kommentaren ovan.

3:e kommentar, skriven , av Malin :

Den är snygg. En Regina vagn. Ha en skön semester. Så ses vi i augusti

Kommentera inlägget här :