4 års kalas för fasters kille

publicerat i Allmänt;
Godmorgon eller för mig är den inte de, vaknade upp med en jobbig halsbränna jag haft nästan hela natten. Pågrund av maten vi beställde i går och jag åt tacotallrik, trodde man fick såser brevid som alla andra gör. Men nej där hade jag fel utan de hade lagt på redan och det var starkt, jag var tvungen och äta. Får jag välja själv så försöker jag inte äta stark mat för då får jag jobbig halsbränns på natten och jag tackar gärna nej till den. Sover redan dåligt varje natt, för när jag vänder mig vaknar jag, kissar minst en gång, ont i händerna, svettas eller fryser. Vad mycket negativt det vart här och det vsr inte alls tänkt att jag skulle skriva de.

I dag ska vi åka för att fira fasters stora kille som fyllt 4 år :)



Kommentera inlägget här :