Påsken och Torsdag

publicerat i Allmänt, Förskollärare, Träning;
Vilket härligt väder vi har här i Örebro och man blir så himla glad att vara ute när solen lyser och den värmer. Jag slutade tidigt idag och jag hade som plan i morse att jag skulle träna efter jobbet, men så vart det inte alls. Utan jag gick till bilskolan och skrev in mig och anmälde mig till teorikurserna som är nästa vecka måndag, tisdag, onsdag och torsdag och det blir bara ett steg närmare hela tiden. Så nästa vecka kommer det bli väldigt långa dagar för mig och jag kommer vara helt slut, men det ska bli kul och spännande :)
 
Nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan göra lite bananplättar och fixa middagen.
 
saknar min älskling <3
 
i går när vi var ute i skogen med jobbet såg vi vitsippor och det är vårtecken :)
 
 
Det var som sagt påsk i helgen som var och Wilma var hos oss från onsdag kväll till söndag eftermiddag, så det har vart en trevlig och mysig påsk. Var hos svärföräldrarna och åt lute mat och hade det trevligt, vi åkte dit innan och jag och Wilma målade lite ägg.
 
 
På söndagen på kvällen gick jag och älsklingen på bio och vi såg Insurgent i 3D. Jag tyckte den var väldigt bra och spännande, på slutet kändes det som att de kommer nog en till film. Är det någon som vet??
 
Jag när vi var på skojlandet i fredags, Wilma sprang runt och lekte i flera timmar medans jag satt och hade det bra hela tiden :) Men hon hade det väldigt kul och det är viktigt:)

Kommentera inlägget här :