vet inte vad jag ska skriva här

publicerat i Allmänt;
Med blandade känslor sitter jag nu och skriver här på min blogg, dagen är här som jag har längtat efter. Men trodde att flera vill komma och fira mig. Men tydligen så har jag inte många som ej bryr sig om mig längre. Det är några som har skäl att inte kunna komma och jag vet och ni är inte inräknade  alls vet att ni kommit om de inte vart av olika andledningar <3 Så är lite ner just nu, men de blir förhoppningsviss bättre senare.
 
Ni som inte vet vad jag pratar om så är det dax för födelsedagsfest/examensfest i kväll. Fyllde år för 1 vecka sen och så har jag tagit examen. Var i väg för 2 veckor sen i Karlstad och fick ta i mot kunskapensäpple :)
 
 
Så mycket roligare när man vet att man har en examen och utbildning inom det yrke jag vill jobba med. Får så mycket kärlek av barnen, de kommer in springandes och ger en kram när de kommer på morgonen och även många pussar och kramar under dagen. Mycket mys har vi på våra avdelning :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linduz:

Vad tråkigt. Hoppas du hade en fin examensdag ändå.
Kram

Kommentera inlägget här :