Torsdag

publicerat i Allmänt;
Med blandade känslor så gör jag min sista dag på praktiken i  morgon, nu har man lärt känna barnen så dem kommer jag att sakna. Men hur de jobbar på den avdelningen kommer jag inte sakna alls och de ska bli helt underbart och komma tillbaka till jobbet och jobba så som vi gör på jobbet. Göra mer med barnen och vara mer med barnen än att sitta och prata. Längtar verkligen tills på måndag när jag får träffa alla igen :D
 
Har fått veta bra saker så jag är glad :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa- Mamma till Ebba & bebis i magen♥:

Oh så där har jag ju också velat göra på hörlurarna! Kanske man skulle pyssla lite sen när Ebba kommer hem :)

Tack snälla du! KRAMAR

Svar: Ja de är snyggt och alla har ju olika, ingen som har samma :) Det tycker jag verkligen att du ska gör . kramar
Reggi

Kommentera inlägget här :