Härligt och vara tillbaka på jobbet :)

publicerat i Allmänt;
Så är veckan här som jag har längtat massor efter och jag började att jobba i går och de var så kul. Fick många kramar av barnen, så jag har vart saknad och det värmer i hjärtat när man får veta de. Men har även vart saknad av många kollegor och de är bra att man är omtyckt, så jag mår bra och är glad att jag är tillbaka på jobbet igen. Har vart tufft, men härligt tufft. Men när de blir lite stressigt så är de bara att vara lugn så de inte smittar av sig på barnen, för i bland när man ska byta blöjor när vi går in kan de bli lite tufft, men bara hålla lugnet :)
 
Ligger nu halvdöd i våran nya soffa som vi handlade i söndags, för vi sålde våran skinnsoffa i söndags så vi åkte och kolla på jysk där vi hade kollat in en, men de var vänte tid på 3-4 veckor. Så vi åkte till ikea istället och där hade de en liknade och den fanns inne så vi köpte den :)
 
 

Kommentera inlägget här :