Nya tag och nya utmaningar 😊

publicerat i AllmÀnt;


Ny vecka och en massa nya tag och utmaningar, vart full rulle pĂ„ jobbet och nu Ă€r vi full barngrupp. Vi pĂ„ min avdelning har planering pĂ„ mĂ„ndagar och eftermiddag hade jag lite papper och fixa med. SĂ„ mĂ„ndagar brukar vara dĂ„ligt med tid med barnen och det Ă€r riktigt synd verkligen. 

Sitter i soffan nu och kollar pÄ dessertmÀstarna, skulle behöva och sÀtta mig och plugga. Men kÀnner att 1 gÄng sÄ Àr jag vÀrd att sitta i soffan och ta det lugnt. FÄr plugga jÀrnet resten av veckan i stÀllet.
FÄr sovmorgon i morgon, ska pÄ förelÀsning klockan 8 och jag skulle ha börjat 7.30





Det Ă€r vĂ€ldigt kallt sĂ„ har mĂ„nga ljus tĂ€nda, sĂ„ att man fĂ„r en massa vĂ€rme 😊






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tÀvlingar dagligen!:

Vinnaren av almanackan Àr nu presenterad i tÀvlingsinlÀgget. GÄ in och se om du blev den lyckliga vinnaren! Om inte dyker det upp flera fina tÀvlingar fram till jul sÄ var inte ledsen :)

Kommentera inlÀgget hÀr :