Helgen :)

publicerat i Allmänt;
Helgen har spenderas i Köping och de började med att jag satt och råplugga på fredagen för att få in min projektbok som jag har gjort i en pp och den vart på 65 sidor, men jag fick in den och sen var det bara att packa för en helg borta.
 
Redo för Köping
 
Väl framme i köping handla vi lite på ica maxi och sen åkte vi ner på stan för att gå på tivolit och kolla lite och sen när de andra åkte karusellr. De var jobbigt och gå och mina ben blev till slut helt färdiga.
 
Någon som vågar åka den?? de gör inte jag fick hjärtatack genom att bara titta på den
 
Till gröna och vänta på de andra så att vi kunde börja grilla, var super gott med mat även fast de vart väldigt sent och de var en trevligt slut på den jobbiga dagen som var i fredags.
 
Lördagen spenderades först med att vänta på att Wilma skulle vakna till liv så vi kunde hämta henne och åka till Arboga för att köpa morsdags present och hon valde helt själv, sen hem till svärföräldrarna och hälsa på och sambon prova byxor till bröllopet. 
 
Satt i solen och hade de bra, sola även mera sen när vi kom tillbaka till köping och fick lite färg på mig
 
Sedan en lång väntan på vad som skulle hända på kvällen, vad vi skulle göra och vart festen var. Men på kvällen blev de bestämt att vi skulle till en kompis och vara där och att vi skulle grilla efter generalerna hos M. Vi kollade på generalerna och lika bra som vanligt och man blir glad i hela kroppen på att lyssna på dem, man går där i från med ett leende.
 
Generalerna
 
Sen vart de ändringa och vi skulle grilla dit vi skulle på fest, så bara och åka och hämta allt hemma hos M och de blev en massa åkande. Planering var de inte ens tänkt och jag hatar när man inte planerar, jobbigt och bara inte veta vad som hände. Så de vart sen middag i går med och vi grilla brattbergare, bara de att de var filér och de trodde inte vi så de tog tid. Men när vi väl hade ätit så var de trevlig och sen efter 23 åkte vi ner till stan och stod i en kö och jättekissnödig var jag och väl in på bishop så var de ca 10 pers i kö till toan och jag skulle inte klara av att håla mig, så vi försökte ta oss ut men de var en massa 50 tagare som trodde de var 18 och sådan pallar jag inte med och de var mycket folk så ag fick panik och sen gjorde de inte värre att jag höll på att kissa på mig. Väl ute så trodde vi att de fanns baja major, men hitta inga så älsklingen och jag klättra ut igen och jag fick äntligen kissa på greken och sen var de bara att traska runt till de andra fick för sig att gå ut. Mina ben mår skit idag efter allt gående och som sagt de blev pannkaka av delar av dagen.
 
Idag har de bara vart lungt och de vart segt för att man sov inte många timmar, men skönt och slippa och vara bakis i allafall :)
Nu är de dax och duscha och förbereda för morgondagen som består av jobb 7-14.30 och sen hem och plugga till tenta som jag har någon gång.
 
Älsklingen och Wilma <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linduz:

Hej, jag hittade dig härom dagen hos Bambi.
La till dig på Bloglovin. :) Nu blev jag fundersam, så du var i Köping i går. Jag bor i grannkommunen (Kungsör) men var också i Köping i går. :)
Bor du i Örebro till vardags?

Roligt att hitta en bloggerska som håller till i mina krokar. :)

Mvh/

Svar: Men vad kul att du la till mig :) Japp hela helgen var vi i köping hemma hos min sambos ex och hennes nya och sen min sambos dotter. haha vi kanske gick om varandra utan att vi visste om de.
Reggi

Kommentera inlägget här :