After Work med tacobuffe

publicerat i Allmänt;
Jobb i går hela dagen och direkt efter jag slutat fick jag veta att jag jobbar idag och i morgon med. Det hade blivit någon miss att jag inte fått reda på det alls. Men börjar 11 idag och i morgon vet jag inte ännu när jag börjar eller slutar får reda på de idag när jag börjar att jobba. Men kan tyvärr inte jobba längre än till 15, är inte ens tillgänglig att jobba i morgon på mitt schema.
 
Men när jag slutat så hämta älsklingen mig så åkte vi direkt hem till pappa och ammi, för vi var ett helt gäng som skulle ut på AW på håpes för att lyssna på musik, men vi skulle först lyssna på spela inte. Men vi var tvugna och åka till E-tuna endå för vi skulle låna bord av pappa tills i morgon. Men de var trevligt och sitta där och snacka, jobbigt bara att jag hade en hemsk huvudvärk som inte ville släppa och hade den tills jag kom hem så jag nästan grätt så ont gjorde det.
 
Tacobuffe var det
 
Nu ska jag palla mig upp ur den här sängen och börja och göra mig i ordning och kanske fixa lite hemma innan jag ska åka och jobba så älsklingen slipper att göra allt själv.
 
Så här såg jag ut i går

Kommentera inlägget här :