Söndag

publicerat i Allmänt;
I går var de som sagt 7 års kalas här hemma för Wilma och de var en trevlig eftermiddag med min familj och sambons familj och sen även en kompis kom som är familj till Wilma. De är rörigt men jag orkar inte förklara :P
Det bjöds på rabarberpaj,cupcakes, bullar och kakor. Vi strunta i tårtan för de blir alltid över, så vi kom överens med Wilma att vi gör cupcakes och så får hon dekorera dem. Sambon spritsa på chocklad frostingen och jag fixa den blå och sen fick Wilma lägga på vilket strössel hon ville.
 
Wilma dekorerar
 
Så här blev cupcakesen
 
Så ska jag fixa frukost för om några timmar ska vi åka till Köping för att hon har bowling kalas i dag med sina kompisar :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Dom var säkert lika goda som dom ser ut!

Svar: Dem var riktigt goda, vart kvar så jag åt i går. Nästa gång du är i Örebro får du komma hit på en fika kan jag bjuda dem :)
Reggi

Kommentera inlägget här :