Måndag

publicerat i Allmänt;
Gårdagen bara försvann bara så där vi åkte runt lunch till Köping för att Wilma hade bowlingkalas på bowling hallen med några kompisar. Vi var så klart kvar hela tiden och sen följde vi med hem till dem och fika lite. Då hade vi inte hunnit käka någon lunch så vi var lite lagom sugna på allt. Först sa vi att vi skulle äta på greken i Köping, men sen ångra vi oss och vi ville äta på kinamuren och sen spicy hot och när vi parkera så såg vi bamboo men de hade ingen buffé på söndagar så till slut vart de spicy hot och de var kanon gott :) Till efterätt vart de så klart cupcakes som blev över efter kalaset i lördags. 
 
Jag hoppas att mina böcker kommer idag så jag hinner att läsa innan jag åker till Karlstad på onsdag, de är innedagar onsdag och torsdag med en ny kurs :)
 
Wilma och jag redo för bowlingkalas :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vad fina ni var då! Hoppas ni fick det skit kul! :D

Svar: Tack, ja då hon hade de riktigt kul :)
Reggi

2:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Vilka fina tjejer vännen!

Svar: Tack från oss vännen :)
Reggi

Kommentera inlägget här :