En utsträckt hand <3

publicerat i Allmänt;
Vet inte om många vet att jag är medlem i en grupp på fb för att hjälpa männsikor som har det svårt och inte råd att köpa kläder eller andra saker. Eller som i juletid inte råd att köpa julklappar och få fira jul med sina barn. Gruppen heter en utsträckt hand och den ligger i Örebro. Vi har en träff idag och jag samla i hop 3 papperskassar med kläder som bara tar plats och det vart även en julklapp som jag hoppas att ett barn ska bli glad över :) När jag är klar med skolan så kommer jag bli mera aktiv med att hjälpa till och leta efter saker som andra inte vill ha och kastar. Finns alltid någon annan som vill ha eller behöver det :)
 
Nu tillbaka till mitt skrivandet och de jobbiga är att det står helt stilla i huvudet i dag och jag känner att motivationen är som bortblåst......
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linduz:

Skickar energi & styrkekramar, hoppas de når fram snart.
Kram

Kommentera inlägget här :