Valborg

publicerat i Allmänt;
Piggare idag och känner mig inte alls lika trött som jag kände mig i går, visst förkylningen är kvar. Så de blir att jag åker till Eskilstuna och sover kvar där. Min brors tjejs bror kommer och hämtar mig, så skönt att slippa åka tåg, han bor ju också här i Örebro så då kan man passa på och åka med han.
 
På morgonen var jag ner på stan lite snabbt och lämna tillbaka en bok som jag inte fick låna något mer, för det var någon annan som reseverat den tyvärr. Sen har jag suttit och googlat lite på skrivdans och hittat lite information som jag kan ha i min uppgift. Har tagit de lungt med pluggandet och i morgon eftermiddag kommer jag behöva ge järnet och hoppas att jag kan lämna in den på fredag under dagen någon gång :)
 
Idag är det valborg, skit vad tiden har gått fort. Den här kursen slutar snart och jag har en stor uppgift att göra som jag har hållt på med hela den här kursen men jag börjar att bli lite små stressad och sen har jag omtenta någon gång i juni vet inte när. Men måste ta reda på det så att jag inte jobbar just då.
 
Ha en bra valborg och ta de lungt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Hoppas du mår ÄNNU bättre idag min vän! <3

Svar: Nja är fortfarande genomförkyld och ont i nacke och huvudet, inge kul alls. Men men dagarn går vidare med plugg endå <3
Reggi

Kommentera inlägget här :