Trötter

publicerat i Allmänt;
Lång jobb dag idag med, så jag var helt slut när jag kom hem vid 18 och har velat gått och lagt mig sen dess. Sitter nu i soffan och kollar på grey´s anatomy och det slutar om 15 min och då får jag äntligen få och sova och jag är helt säker på att jag kommer somna innan jag ens hinner lägga mig på kudden.
 
Vart en trevlig dag men även en jobbig dag med olika saker. Men när man lärt känna barnen mera så går det bättre och jobba så får se om jag kommer dit några mera gånger. Nu ska jag kolla klart tv och sen fixa i ordning mig och sen är det natti natti.
 
Trött jag nu
 
En trött jag i morse

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MADDISENJ:

Jadu mornarna är inte särskilt roliga :(

Svar: nej verkligen inte och mindre roliga när sambon jobbar förmiddag och hans klocka ringer 4 och man små slummrar efter det och blir jätte trött när ens egen klocka ringer på morgonen :(
Reggi

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Låter härligt!

Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna en valfri väska från JumpFromPapers! Ett företag som etablerat sig i USA, Taiwan, Malaysia m.m, de kommer snart till Sverige och har sjukt coola väskor som är i 2D :D Titta själv på bloggen, de ser hur coola ut som helst haha!

Kommentera inlägget här :