Sjuk

publicerat i Allmänt;
Så himla skönt det ska bli att få komma bort den 11 maj, älsklingen bokade en 22 timmars kryssning och det blir bara han och jag. Kommer bli super mysigt att komma bort och vara själv, kan säga att vi firar våran förlovning för det ha vi inte hunnit med ännu. Längtar super mycket och vill att det ska blir den 11 maj nu....
 
På söndag har jag en inlämning, men har inte börjat på den riktigt ännu eller jag har börjat lite i huvudet vilka aktiviteter jag vill ha med, men inte mera än så. Vakna i lördags och hade ont i halsen och sen blev jag genomförkyld och är det även idag. Snyter mig hela tiden och känner mig helt slut, fan jag har inte tid att vara sjuk måste ju börja med uppgiften och hade planer på att åka till Eskilstuna i morgon med så jag slapp sitta hemma själv på valborg. Men blir det inte bättre vet jag inte om jag orkar åka tåg och vara social och den vill jag inte smitta dem där borta heller. Så vi får se vad som händer i morgon.
 
Regna en massor nyss och sen kom solen tillbaka och då får man se en fin regnbåge :)
 
Sjuk jag :S
 
Köpt blomma till balkongen, hoppas jag inte dödar den innan sommaren är slut

Kommentera inlägget här :