Andra skoldagen

publicerat i

Nu är en dag i skolan avklarad och idag är sista dagen här i Karlstad och jag ska ha ett seminarium nu på morgonen fram till lunch. Fy blä tycker jag om de, jobbigt att prata inför människor och sen att jag får en frågeställning som jag inte kan svara på. Har läst igenom boken och även skrivit ner lite och de kändes som i går när jag gick igenom lite i går och förberedde mig att de går bra. Men de brukar känns ibland bra och sen när jag väl sitter där är de som bort blåst :( Men nu ska jag kolla i boken lite till innan alla andra kommer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sophie coper:

Hej veckans awesome är uppe på min blogg nu :) Delta gärna nästa vecka igen :)

Kram<3

2:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Du klarar allt vännen!

Svar: tack vad snällt, de gick bra:) Jag som gjorde hela seminariet stort, jag vart sist och den frågan jag fick hae kommit 10 ggr in så jag fick prata om något jag tyckte var intressant så de var bra :)
Reggi

Kommentera inlägget här :