Kanon kväll!!

publicerat i Allmänt;
Var som sakt i väg i går kväll på Ladies Night och jag hade en super trevlig kväll och hade de jätte kul. Var lite hes av allt sjungande och hade ont i fötterna av allt dansande, var svårt att stå still. Varför har jag aldrig vart på Ladies Night förut?! Vart en nykter kväll men hade kul endå, såg många vuxna kvinnor som var stup full. Förstår inte varför man betalar och går dit och sen blir så full att man inte minns showen, var vuxna fjortisar.
Magnus Uggla han var riktigt grym och han bjöd på sig själv genom att bära både klänning och kjol vid 2 tillfällen.
Tack ännu en gång Della för att jag fick chans och följa med och de blev en extra biljett över i sista stund :)
 
Tog en massa bilder och filma massor, men inga bra bilder alls för jag tog med mobilen. Glömde digital kameran hemma.
 
Här startade showen och vi stod i trappen så man hade mycket utrymme att dansa på :)
 
Magnus Uggla sjunger Kung Kung i baren
 
Så här såg jag ut i går kväll och min nya skal som jag har fixat. Så nu är fasters sötis med mig hela tiden <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Em:

Snygging! :D shiiit vad folk det är på sånt där event!

Svar: Ja de var väl runt 3-4 tusen när jag var där :)
Reggi

2:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Jag var förra året och det var hur bra som helst =))

Svar: Ja martin stenmarck är grym :)
Reggi

3:e kommentar, skriven , av Victoria:

Många som var på ladies night, jag missa det...
Ha en fin kväll!
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Svar: Vad tråkigt att du missa, för dem var kanon och uggla var grym :) Kram
Reggi

4:e kommentar, skriven , av Alexsandra:

Snyggt skal!! Jättefin blogg,bloglovinbyte?? :)

Svar: Tack :)
Reggi

Kommentera inlägget här :