Läger

publicerat i Allmänt;
Fy vad jag är skoltrött just nu, de vart lite plugg idag. Men som sakt bättre än inget alls och sen har jag vart trött med. Vid 10 var jag as trött och somna i soffan och sen vid 12 for jag upp ur soffan med en himla fart för de ringde på dörren. De var målarna som berätta att dem ska komma till oss och måla på balkongen, den fula gula färgen ska bort och de ska bli vit.
I morgon far jag i väg på läger i 2 dagar i Falkängen i Hällekis och de blir nog kul, får hoppas de verkligen och hoppas att de är fint väder båda dagarna verkligen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde:

Hej!



Hittade till din blogg när jag sökte efter folk med bloggar från örebro på google =).

Letar efter folk därifrån för ska snart flytta tillbaka dit och söker fler vänner så att säga=).

Du kanske är intresserad av att chattas vid eller något:)? vem vet, kanske kan lära känna varandra och så. vore nog trevligt hehe.. Men hör av dig via mail om du har lust.



Mvh Madelen. Madelen_87_@hotmail.com

Kommentera inlägget här :