Tisdag

publicerat i Allmänt;
Nehe om man kanske skulle starta dagen då, usch jag vill verkligen inte de är så trött och vill bara sova eller ligga på soffan och kolla på tv hela dagen de vore inte helt fel. Men vad ska jag starta med då denna förmiddag, har ett syfte och en frågeställning och göra till min miniexamensarbete. Vuf ska göra ett mini för att träna till det stora som de är det sista jag ska göra innan jag blir färdig förskollärare. Jag valde ett ämne inom biologi " Hur tänker barn att kroppen ser ut inuti". Så ska vi intervjua barn på våran vfu, men de ska bli riktigt kul verkligen och jag ser fram i mot de :)
Ska börja göra i ordning mig så jag kan gå till uni för att köpa en bok på campushandeln som jag behöver i det här arbetet. Vad bjuder dagen på för er?




Bjuder på en helt underbart band som heter generalerna och när man lyssnar på deras musik blir man så glad. Varje gång jag lyssnar på dem sitter jag med ett leende och de är så härligt :)

Kommentera inlägget här :